buffertdag

Då var snart fredag igen.
Dennna veckan har gått relativt fort, kan man lugnt säga. Två dagar ledigt, det är inte helt fel det.
Har pluggat lite matte, natur och italienska idag, känner att jag gjort bra ifrån mig. Dock har jag även suttit framför tvn och tagit det lugnt, blev sugen på att se Troja, det var inte igår. Gud, den filmen, så bra asså! Grät när både prins Hektor och Akilles dog och det är fiender, haha.
Men det är ju så grymt snygga båda två, även Orlando Bloom är ju med i filmen, så det är verkligen en film med massa ögongodis!<3

Hade även träning denna dag, kände mig helt lost. Det var som om jag var i en helt annan värld. Tog mig mer än halva träningen, tills jag var tillbaka i den riktiga världen, haha. Det där lät helt sjukt, men ni borde fatta, man känner sig bara lite borta, hahha.
För övrigt gick träning ändå helt okej, blev dock ingen match för min del denna helgen, men lär ju dra dit och kolla på matchen, vad ska jag göra annars liksom, hehe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0