det är dags för fredagsmys






Klockan är 21:56 och jag är trött, vad hände där?!
Ligger i soffan och har datorn, morden i midsomer, ätit sushi och har mitt lilla egna fredagsmys med gucci. Inte för att hon är så direkt rolig, hon ligger bara på soffan bredvid mig och sover, awesome (Y)

Var nog rekord på hur länge jag var i skolan idag, 08:00-17:30! Den döh!
Jag, malla och vB var faktiskt duktiga och stannade kvar i skolan, för att plugga lite. Har ju matteprov och naturkunskapsprov nästa vecka, så kände inte att jag har lust att plugga ihjäl mig hela helgen. Så då tog vi en liten början idag. Kom en bit på vägen, så ska bara plugga natur.
Jag ska faktiskt på söndag få hjälp av en kompis till mina föräldrar som är doktor i matte, det har inte alla varit med om ;) grymt duktig är han!
Så lite nervös inför söndag är jag allt.

Fick domarekläderna idag. Japp, tro det eller inte, med Anna Helena Lager ska bli domare! Det är nog inte det första någon skulle tro om mig, jag är inte direkt den personen som älskar domaren. Är lite nervös inför att döma upp, och vad alla ska tycka om min insats, men men, det löser nog sig, förhoppningsvis.
Kommer inte döma upp förrän nästa vecka, så jag hinner lugna ner mig.

Shit, denna fredagseftermiddag jag har haft.
Det blev en väldigt ovanlig, känslosam fredag. Inte många som får detaljer, det stannar mellan oss tre ;)
Måste säga att jag har de bästa vännerna, så ni går miste om en del, ni som inte känner dem!<3

Nu ska jag fortsätta till lite på morden, men lär somna när som helst, om inte pappa kommer hem snart.

Kommentarer
Postat av: JULIA

hahahahahahahaha jag dör !!!!!!!! HAHAHAHA roligaste dan på hela veckan

2009-10-17 @ 14:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0