det är ingen vanlig dag

Idag är det ingen vanlig dag, för det är min pappas födelsedag! Hurra, hurra, hurra!
Yes, idag blev min kära papi 54 bast, han blir äldre och äldre för varje dag som går, men jag gillar honom<3
Blev lite försening med gratulationerna på morgonen, men till slut fick han sina presenter. Han verkade uppskatta dem. Fick biokort, kläder, film m.m.
Jag hade dessutom resursdag idag! Vilket är riktigt najs. Dessutom var jag duktig, pluggade matte nästan hela dagen, sen drog jag till valhalla för att ha stadslagsträning, väldigt najs. Gick helt okej på träningen, var helt seg efter att bara ha suttit hemma och pluggat hela dagen, så vad ska man göra?
Kom hem till ett kalas för min käre far. Mycket trevligt, tårta och allt.
Nu har alla dragit hem och jag ska snart börja dra mig tillbaka. Först ska jag ta och se på alla presenter pappa fick.




Dagens bild få bli på min kära papi, eftersom det är han födelsedag!
Grattis pappa!<3


Kommentarer
Postat av: nmalliiti

Haha naw sött! Oså gucci där bredvid ja. Inte lika sött kanske..hahaha

2009-10-13 @ 21:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0