domardebut






Japp, då hade man haft sin domardebut. Gick helt okej faktiskt, inte felfritt, men bra för att vara första gången. Hade en jättebra fadder som nu även är min coach. Väldigt trevlig tjej!
Var grymt nervös innan, men när matchen väl gick igång, flöt jag med, heheh.
Dock hade jag en del tabbar, men vad kan man begära andra matchen? Så jag kan nog ändå känna mig nöjd över mig själv.

Ska ner till torpa om ett tag. Ska ner och kolla på damtvåan, lär även sitta i seket. Har gjort det alla hemma matcher, så varför inte fortsätta?
Känner på mig och hoppas på att de vinner. Så att det inte blir lika illa som förra helgen, men den matchen är förträngd nu, nya tag!

Ingen missade väl igår att Blåvitt slog bp med 3-0!
Gött e de!
Nu är det bara halmstad och aik kvar. Jag ska självklart gå och se båda två, man missar ju inte sitt lag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0