höstlov

Äntligen är det efterlängtade höstlovet här!
På, jag vet inte hur länge som helst, kommer jag få sova ut, hyfsat i alla fall. Blev väck halv elva idag, syster kom in och drog upp rullgardinen och sjöng? för mig. Hon är som hon är ;)
Har ätit en frukost nu, sitter och kollar på Sjunde himlen. Var faktiskt rätt insatt i den för ett tag sen, men har inte lika mycket tid att se den numera, de kommer ju bara på förmiddagen och då är jag i skolan.

Idag ska jag mest njuta av lovet och senare blir det träning på kvällen. Funderar på att fixa mitt rum, får se om det blir något gjort med det, jag är ju inte den personen som älskar att städa. Jag får se ifall jag är så duktig att jag börjar städa lite senare.
Nu ska jag se klart sjunde himlen, ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0