södertälje-Brynäs 2-3!

Sitter hemma nu med min papi och kollar Criminal Minds, grymt spännande serie. Fortsättning ifrån förra veckan, en kille som har en psykisk sjukdom som typ tvingar mörda andra personer för att göra expriment på människor. Helt stört, men det löser sig.
Grymt trött är jag nu. Hade en grymt jobbig träning. Kändes som att det vara bara fys, sprang hur mycket som helst, kändes det som. Usch, måste verkligen få upp min kondis, så att jag inte känner mig så underlägsen. 
Hade även ett nytt schema på fysen, grymt jobbigt! Men känner att kroppen mår bra efter det, blir dock helt slut efter det passet, så jag lär ju sova grymt skönt i natt.  





även om jag har världens mödarblick, så gillar jag bilden<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0