sverige-albanien

Ännu en dag av denna underbara skolvecka har passerat.
Har en väldigt kort vecka, ledig i måndags, ledig imorgon, det är verkligen inte helt fel, tro mig!
Naturprovet blev dessutom flyttad till nästa onsdag. Inte något som jag är direkt positiv till, vi har ju vårat kära matteprov (!) då och jag är ju då verkligen sämst i matte! Kul att ha prov i de två tråkigaste ämnen, kommer ju typ avlida! Får la försöka hitta på något sätt att överleva.

Fick i alla fall reda på att jag får chansen till att döma upp i helgen. Yes, inom min kära innebandy i skolan (mitt inval) så har jag fått en domarkurs, där jag får chans att bli domare. Vilket är något som jag har varit intresserad av det senaste.
Som vissa inte kanske vet, är inte jag den personen som älskar domaren, så det är nog en nyttig läxa för mig att bli domare. Det är något som min mamma tycker i alla fall, haha. Jag håller faktiskt med henne (Y)

Var även på stan med mamma idag, mys. Vi var och kollade på en skinnjacka till mig. Hittade en väldigt enkel och snygg. Jag är inte direkt den personen som behöver det bästa och det mesta inom mode, jag vill ha en enkel och snygg jacka bara. Så jag blev grymt nöjd! :)

Sitter och kollar på sverige-albanien/oskyligt dömd. Just nu är det paus i matchen, sverige leder faktiskt md 3-0 (?) vad hände där? Visar sverige att vi faktiskt kan spela fotboll? haha
Dock tror jag inte att vi kommer gå vidare, tror att portugal kommer vinna och går vidare, tillsammans med danmark. Men vi får se, vad vet jag? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0