taggad för fys

Japp, då hade man matteprovet VG-MVG delen.
Kan ju inte påstå att jag hade samma känsla efter det provet, som jag hade efter naturprovet, igår. Men men, är redan godkänd, så minst G får jag i alla fall.
Eftersom det är torsdag idag, så var det en kort dag. Engelska andra och sista lektionen, underbar dag.
Precis innan jag ska gå iväg till terminalen, för att ta bussen, smsar min mamma. Hon hade bokat biljetter till Blåvitt-halmstad för mig och frida! Det gjorde min dag! Så jag begav mig för att hämta biljetterna.
Mötte även sebastian innan jag gick och hämtade biljetterna, så nu sitter jag med biljetterna i min plånbok, awesome!

Ikväll är det dags för träning och JAG är taggad för fysen, vad hände där? Jag brukar verkligen aldrig känna mig taggad för att fysa, men nu känns det gött. Nu håller vi tummarna för att det blir en grymme träning för min del! Tror att det skulle bli mysig fika efter träningen idag, mys. Det gillar jag verkligen att vi gör, speciellt med laget, man får en större lagkänsla då. Så såna grejer ska det bli mer av!


Någon som har ett förslag på någon utklädnad för två till halloween?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0