torpahallen

Några av mina kompisar tycker att jag lägger ner för mycket tid på innebandyn, någon som håller med?
Jag känner att, hellre vara i en hall där jag får vara med folk som älskar och uppskattar det jag gör, för mig och även för dem på något sätt, än att sitta hemma och käka mig fet.
Det är nog största anledningen att jag spenderar så mycket tid på innebandyn, det är liksom jag!.

Var faktiskt ovanligt kul på alla tre träningarna med de små idag. Oftast brukar det ta tills innebandyskolan för killar som man börjar uppskatta det ( usch, det lät inte bra men ni fattar)
Men idag, det var något fel på mig typ, fick nästan för mycket sömn.
Dagisinnebandyn gick vi mest runt och älskade de små, så otroligt söta är de, kommer och berätta allt möjligt, om sina syskon, om dagis, underbara(L)
Sen fick vi nya tjejer på innebandyskolan för tjejer, så det gjorde oss ännu mer glada. Sista träningen hade vi så bra humör, så ja, det blev helt lyckat bara.
Fick träna inför min uppdömning nästa helg, kände mig hyfsad duktig. Är ändå fortfarande grymt nervös.

Självklart spenderade jag hela min dag i torpa, haha.
Såg först IBF Göteborg, herrar spela, de vann med 12-4, grymt tråkigt match. Lite kul att det kastade ut nobless askar till publiken. Jag som satt där nere, precis där de springer in, trodde att det var en handduk de hade för att ha under matchen, sen springer lagkaptenen (grymt snygg) fram till mig och kastar den, lite chockad, hahah (överreagerar nog en liten aning, haha)
Sen blev det sekritariatet med kicki under mitt lags match, inte lika bra som herrarna, så den matchen är nu glömd.
Snabbt hem för att äta, kusligt att pizzabagarna vet vilken pizza som är min, sen tillbaka till hallen för att kolla u-truppen.
Sitter och kollar på Brottskod;försvunnen, men ska nog dra mig tillbaka snart, måste ju ladda inför mattehjälpen och sm-träningen imorgon. Måste även plugga natur också, usch...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0