vintertid

Sm-träning och match idag.
Fick gå upp 09:30 idag, men det var det värt.
Alla kom la ihåg att ställa tillbaka klockan idag/natt?
Min pappa påminnde mig att göra det, så gjorde det innan jag gick och la mig. Så skönt, nu får man sova en timme till, det behövs faktiskt.
Hade träning i svingeln idag, rätt seg. Koncentrerade oss mest på frislag, pp(powerplay) och målvakterna. Så man kunde ta det lugnt mest.
Vid fyra spelade vi match emot marstrand. Väldigt rolig match, måste jag säga, slutade även med vinst.
Kände att jag gjorde en bra match. Hela laget spelade bra, tror nog att vi har en hyfsad chans att komma med på sm steg 1 i wallenstam.
Har inte hänt så mycket mer denna dag, ska ta det lugnt se lite tv, njuta av att höstlovet äntligen har börjat!

Sen ska jag även tillgängna till Frajdutt som fyller år idag!
Nu blir du dödlig, som folk säger, hahha hoppas du hade en underbar artonårsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0