10-3



tro det eller ej - men jag har varit brunett
Italia -05



Yes, gå upp 06:00 på en söndag! Det kan inte bli bättre!
Dock måste jag påstå att när jag väl var uppe och påväg till matchen var jag ändå pigg, någonstans inne i mig fanns det en del taggning dessutom. Var så glad över att få spela igen!

Vi hade första matchen i partillebo hallen, de döh. Hahah, men det var kul, lite ont om folk bara, de kom på matcherna efter. I alla fall, vi vann mot Marstrand med 10-3,  inte helt fel. Var grymt taggade när matchen började, kändes det som i alla fall. Så att gå upp sex var det värt med det resultatet i alla fall!

Vad har jag annars gjort i helgen då?
Jag har kollat innebandy hela helgen, förvånad? Usch, det var både kul och jobbigt att kolla. Hade ett sån spelsug redan i fredags och det blir självklart inte bättre när man ser innebandy. Men det var grymt kul att kolla. Synd att det inte gick bättre bara.
Tog en promenad med peter igår, mycket trevligt. Har inte träffat honom på länge, så det var dags nu! Fick pratat en del, vilket kändes bra.

Nästa vecka börjar serien, vilket är awesome. Men vad som är ännu bättre är att på onsdag börjar ELITSERIEN.´Det har jag väntat på ett bra tag. För er som inte vet, så ligger Brynäs IF närmast mitt hjärta, inom hockeyn, no matter what!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0