blåvitt för evigt!



Rätt dålig skärpa, men armbandet är fint!<3





Tjena, vilken dålig uppdatering det har varit det senaste. Okej, jag vet inte ifall jag egentligen har några trogna läsare, men det är kul att skriva av sig lite då och då. Det är ju mycket trevligt ifall det finns någon liten prick som läsare, får gärna kommentera!
Ja, vad har jag gjort det senaste?

Åkte till Halmstad i lördags, skulle spela två matcher med laget. De första för säsongen dessutom, med de nya tränarna också, inte illa!
Förlorade dock en, men vann en också, grymt kul att spela! Kände att jag verkligen har saknat hallarna och spela, mm det var en underbar känsla att vara tillbaka på planen igen!
När jag kom hem var det dags för kräftskiva hos oss. Kan ju inte påstå att jag var det social sällskapet direkt. Men efter ha åkt bil en och en halv timme, spelat två matcher och åkt hem en och en halv timme igen, vad kan man begära då? Inget!
Så jag höll mig mest inne och såg på Bridget Jones Dagbok, inte helt fel.

På söndagen blev det BLÅVITT-Elfsborg, med mamma. Fick egentligen biljetter på borta klacken( mamma var lite sen med att få tag på biljetter) men vi hade en sån tur att vi blev ledda till Blåvittklacken, inte helt fel alls! awesome :D
4-0, matchen kunde inte sluta bättre, fast det var en jämn match i hela första, sen tappade elfsborg allt när Blåvitt fick in sitt första mål. Aja, jag är bara glad att Änglarna är ett steg närmare GULDET! Det börjar närma sig nu, awesome!

Har även varit på Blåvittshopen och handlat lite med min mamma! Det är typ super rea nu där, eftersom den ska flyttas till Ullevi, så ska allt bort. Varför inte ta chansen och köpa lite?
Så det blev lite intressanta saker, en t-shirt bl.a, awesome

Fick även, äntligen min försenade julklapp ifrån malla!<3
fick ett fint armband, gillar det jättemycket(L)
Tack malla, jag älskar det! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0