här e bästa laget ifrån staden göteborg





Äntligen match!
Mina kära vän Ellen följde med mig för att kolla när Änglarna tog hem segern på Gamla Ullevi mot hammarby. Den goa stämningen som var på i klacken, den går inte att jämföra något med. Love it!
Nu är det Blåvitt som leder allsvenskan, dock kommer aik imorgon och ska spela mot öis. Då får man ta och hålla på öis, under matchen, så att det låter Blåvitt vara kvar på toppen!

Har inte gjort mycket annat under dagen, blev mest taggning inför matchen. Blev mat på donken efter matchen, grymt hungrig var jag. Dock kunde inte ellen stanna så länge, hon skulle iväg på dans. Det var grymt kul att du vill hänga med idag!<3
Hon gjorde även en fin, väldigt ovanlig fläta på mig (kanske lägger upp den i ett annat inlägg, vem vet) men den var grymt fint, tack ellen!
Tänkte faktiskt gå ner till torpa vid 11:00 på U-truppen, men att få sova ut kändes lite mer lockande. Det kommer ju faktiskt fler matcher, säsongen började ju denna helgen. Så jag lär ju var där och kollar, isn't it awesome?
Ser framo emot skola imorgon?
- Svar nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0