kul sovmorgon?


kolla in min mödarblick på bilden, haha
den hade du inte velat möta i en mörk gränd! ;)






Kände mig otroligt peppad till träningen idag och är mycket stolt över mig nu. Egentligen vet jag inte riktigt varför, men det är la för att när jag väl har tränat vet jag att jag har gjort något bra, eller något xD

Idag var den älskade torsdagen i skolan. Börja 09:20 och sluta 11:50, det kan inte bli bättre!
Blev rätt segt efter det, hade tänkt och fixa och dona lite för malla, men det gick inte bra, så blev alla på dåligt humör, haha. Det löste sig till slut, våra humör i alla fall, så det blev en bra avslutning ;)

Träningen var väldigt intressant på något sätt idag. Hade en teknik bana i kanske 20 min, sen körde vi tvåmål resten av träningen. Men det slutade inte där, vi hade även fys. Våra tränare har kommit fram till att, eftersom vi har en så tidig träning på torsdagar, har de beslutat att köra fys en halvtimme efter den träningen. Isn't it awesome?

Sen har vi ju cup denna helgen, fast det är bara två matcher, IBF tog tydligen våran tredje, men men vad ska man göra? I alla fall, har en match imorgon och en på söndag morgon. Vi delar typ upp oss, för att vi är så många nu, så man spelar den ena eller den andra. Så jag hade lite förhoppningar om att få spela den imorgon, eftersom jag inte är den bästa morgonmänniskan, men NEJ! Självklart fick jag den tidiga matchen, kul att gå upp typ sex på en Söndag!
Men vad gör man inte för innebandyn?

Såg precis idol med min kära familj! Herregud asså, hon Mariette, hennes röst, jag blev helt såld när jag hörde henne. Om någon ska vinna Idol, så är det lätt hon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0