livet i torpahallen










Då var det igång med livet i torpahallen, spenderad med johanna, igång igen.
Träffade mjölis i fredags och fick reda på att dagen efter, d.v.s lördag, så var det dags för dagis och innebandyskolan igen. Japp, dags att börja gå upp klockan 08:00 ! på en lördag morgon. Inte direkt det roligaste jag vet, men det är ändå värt det. Har väldigt roligt där nere, speciellt när johanna är med.
Vi får liksom köra en uppdatering om hur våra veckor har varit, eller ah, inte för att det blir så mycket nytt, vi ses redan tre gånger i veckan innan det, men men. Vi gillar det!

Igår hade johanna party, eftersom hon har fyllt år, dock var det i augusti, som hon firade i svingeln sporthall. Det var inte helt fel kan jag säga, ha hela den hallen för oss själva, var ca 20 pers, awesome!
Grymt kul var det igår i alla fall, så det är inget jag hade sagt nej till en gång till.
Jag och emma gav henne en månadsten i present, fick reda på att hon hade velat ha det, så varför inte? Det är nåot som hon uppskattar och är riktigt fint.
Vad gjorde vi nu då? Jo, vi hade en tävling, mellan två lag om vilka som kunde göra den godaste/finaste tårtan, mitt lag vann, awesome
Gjorde en lek med ballonger, dock vann inte vi, men vi vann på tårtan. Sjöng singstar, gitarrhero, och massa trevliga saker.

Klippte mig även i torsdags, blev riktigt nöjd faktiskt, blond och nyklippt igen awesome!
Hur stor chans är det egentligen, min frisör berättade att hon har spelat inneband i challengers a-lag, spelar i guldheden nu, som jag kommer möta i serien och har haft min nuvarande tränare. Hur stort är oddset på det? hahah, det var kul att höra. Så hade grymt trevligt när jag var där i mina två timmar (Y)

Spenderade min studiedagen först på stan för en present till johanna, sen mysig film med lunneryd. Det var skönt att träffa henne och bara mysa och prata. Det får vi helt klart göra om!


Kommentarer
Postat av: mallay

gud va fin bild! är det nya håret? AsNAJS <3

2009-09-08 @ 08:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0