resursdag och träning

Hur skönt är det inte att få vara ledig på en dag som denna?
För det första blev jag inte väckt förrän halv tolv, det var hur skönt som helst att bara få sova ut.
Sen blev det lugn dag och när klockan började närma sig ett, blev det dags för att plugga. Kände att jag var duktig idag. Har fått gjort en del idag, så det blir bättre och bättre.

Snart blir det träning idag igen, känner mig grymt taggad. Kommer även få reda på ifall man får spela matchen i helgen. Till skillnad från de flesta andra lagen, har vi våran seriepremiär på söndag. Så jag hoppas att jag får spela den matchen! 

Imorgon är det skolfoto! Har i alla fall hittat något att ha på mig imorgon, men är ändå nervös. Det är alltid svårt när man det ska tas, även om man är förbered. Dock är jag inte speciellt glad över att fotot ska tas utanför gatu gott, vad hände där?
Alla lär ju stå och kolla när man står där och ska försöka le utan att ser det fejkat ut. Får hoppas på att det löser sig till det bästa i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0