stå upp för staden göteborg


RIP Patrik Swayze<3





Äntligen har man fått biljetter till Blåvitt-hammarby! Ska dra dit med min scott, det kommer bli grymt najs. Det är något jag verkligen längtar till denna veckan!
Kommer stå under klacken och höra den goa sången som sjungs av hela klacken, som man även själv kommer hänga med på, åh, det gillar vi enormt!

Läste i tidningen igår att Patrik Swayze har dött... rip
Det var grymt sorgligt faktiskt, en bra skådespelar, dog i cancer. Hatar att folk ska behöva dö i det. Hemskt, hoppas att det aldrig händer någon nära till mig.
För att hedra honom, läste jag att de ska visa Dirty Dancing på svt fredag 22:00. Det är en film jag ska se i alla fall, det är la ingen som har missat det kända citatet;
- Nobody puts baby in a corner
Åh! Jag älskar den scenen, hela vändpunkten kommer då! Har ni inte sett filmen, se den på fredag då!

Min dag har inte varit så informationsfulls, så har inte direkt något kul att berätta. Ingen träning idag, kommer imorgon istället. Får se hur resten av veckan slutar, på lördag har jag fixat så att vB ska få sin lugg klippt av amanda, awesome.
Börjar 09:20 imorgon och slutar 11:50, vilket är mycket najs, men stannar nog kvar i skolan och pluggar ett tag, känner att jag ska vara duktig, nu när vi slutar så sent.
Nej, nu måste jag börja plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0