svenska grammatik





Har kommit från pluggandet ett tag nu, känner att man måste ta en paus när man håller på med det också. Snart blir det dags för träning, eller ah det är inte förrän halv nio. Fast jag ska dit tidigare och träffa johanna, den bruden har mycket godsaker att berätta för mig. Har varit exalterad ? (stavning?) hela dagen, så jag ska veta Allt, tro mig. Men det är inget ni får reda på ;)

Dagen gick hyfsat fort, ska få reda på vad Makt innebär inom företagsekonomi, så det kanske blir intressant. Har bara den lektionen och svenskaprov, grammatik på eftermiddagen, så det är en kort dag. Har ingen natur, eftersom det är halvklass, så börjar inte förrän 09:30, isn't it awesome?

Snart ska jag få tacos! Pia och andreas står och lagar den nu, de är så duktiga! Luktar otroligt gott dessutom! Nej, nu blir det mat och sen byta om för den sena träningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0