takida









Fick sluta tidigare idag, awesome
Hade ingen gympa, fick vi reda på läraren inte var där. Men istället för att åka hem och inte göra något vettigt, stannade jag och vB kvar i skolan och gjorde våran planering inför gympalektionen vi ska hålla. Så då kände jag att vi var väldigt duktigt!
Fick ett gulligt sms av Carro innan jag åkte hem också, det gjorde min dag<3

När jag väl kom hem kände jag att jag blev grymt uttråkad, jag hade inget att göra. Hade inget direkt att plugga, så jag satt bara inne på datorn och väntade på att tiden skulle dra ut.
Som tur var, hade våran träning blivit flyttad tidigare, så jag hann dra iväg i god tid!
Träningen var rätt seg, gick inte sådär grymt bra för mig, men man kan inte alltid ha en grymme träning. Dock var det grymt skönt att komma igång igen, tränade inte på hela veckan, så nu var det verkligen dags igen.

Pratade även med Camilla idag, hon, jag och Anna ska gå på Takida den 26 november i Lisebergshallen, awesome! Det kommer bli grymt kul, gillar det bandet. Självklart har jag inte koll på alla deras låtar. Det är typ min grej, gillar miljoner låtar, men har ingen aning om vad de heter, men känner igen de så fort jag hör de. Får ta och skärpa mig på den fronten, så att jag får tag på alla min låtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0