all my live, all my love

Dagens låt; Sky's the limit - Jason Derulo


Inte så värst händelserik dag.
Hade min redovisning i företagsekonomi, gick helt okej. Kändes som att jag gjorde bra ifrån mig i alla fall. Så får vi se vad bertil tycker.
Annars var dagen mest menningslös faktiskt. Såg ett avsnitt av vänner på engelskan och fick skriva in ord på texter där det saknades ord. Sen blev det teori på gympan, eller vi satt och snackade om kost, sen fick vi sluta.

Imorgon är det två prov, matte och bokslut. Känns ändå som att jag är hyfsat förbered, måste plugga italienska bara imorgon, den är bra att kunna. Speciellt det vi snacka om Göteborg, men det går nog bra.

Nu får jag nog börja tänka på matte.

xoxo hellepelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0