ballerina kladdkaka

Dagens låt; Don't bring flowers after I'm dead - Erik Hassle





Har äntligen gjort mitt muntliga italienska prov, shit det var typ en lättnad att få har gjort klart det. Hel sick, men så kan det tydligen vara. Kändes som vi gjorde hyfsat ifrån oss, även om jag sa att ideal vädret under vinter är soligt och dåligt väder? hahahha fattade inte helt vad hon sa där ;)

Hahah, roligaste. Satt och väntade på lektionen skulle börja, lektionerna börjar bli kortare och kortare hela tiden känns det som, aja back too reality. Så ser vi hur några i klassen kommer in  med ett paket ballerina kladdkaka, då får malla och jag ett sug av det. Så vi nästa springer till hemköp och köper ett paket, plus en liiite mjölk och bara möölar i oss allt på tio min. Väldigt gottt, men även väldigt tjock kände man sig efter, hahahha. Men gott var det ;)

Har precis ätit lite sushi med syster. Ska snart sätta mig och läsa igenom svenskahäftet vi fick om medeltiden, suck. Bara tanken av svenska får mig att inse att vi kommer ha provet dagen innan vi ska ha vårat slutprov i italienska. Det suger!


xoxo hellepelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0