gothia



Nu var det ett bra tag sen jag skrev senast.
Har inte haft varken lust eller impuls av att skriva. Men nu är det dags igen, kände jag, eller det var malla som fick mig att göra det.

Vad har jag gjort det senaste?
Inte mycket, pluggat, tränat, hade faktiskt sista träningen för denna säsongen, riktigt rolig träning. Hade sista IBK Mästerskapen. Riktigt rolig träning faktiskt, många goa skratt.

Idag var det dags för engelska nationella skriftligt. Åh, lite smått nervös var man allt, men det kändes som att det gick hyfsat ändå. Får se vad resultatet säger helt enkelt ;)

Snart ska jag iväg och träffa amanda en stund, sen blir det även premier för Korpen ikväll. Så det ska bli riktigt kul att se igen, var ju på nästan alla matcher igår, så får se hur året blir nu.

xoxo hellepelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0