hata djurgården!



Någon mer än jag och Johanna som ska på BLÅVITT-djurgården idag?

Nu är det faktiskt dags för blåvitt att ta hem en go seger! Jag har funderat en hel del på matchen mot helsingborg. Tyvärr missade jag den matchen :( men men, i alla fall. Helsingborg är ändå ett sådant lag som jag tror underskattas väldigt mycket. Egentligen är de nog mycket bättre än vad man tror. Fast det var ändå inte okej att de slog blåvitt! Men det tar vi igen!

Som sagt, jag och johanna ska se den matchen idag. Så irriterande att bli vuxen, hahha. Biljetterna blir mycket dyrare när man blir äldre, hahahha. Kommer inte ha råd att gå på varje match, om inte mina föräldrar vill hjälpa till, hahhaha.

Först blir det en sväng på stan innan matchen. Ska träffa malla, och ta en fika. Det kommer bli riktigt mysigt. Bara sitta på ett café och ta en kaffe, något gott till, tjöta om allt och ingenting.
Måste även förbi nordstan och köpa lite smink. Tro det eller ej, men det ska jag faktiskt göra. Det var inte igår ;)

xoxo hellepelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0