heliga birgitta

Dagens låt; Bad Boys - Alexandra Burke feat Flo Rida



Någon som tycker det är intressant med medeltiden?
INTE JAG! Vi har börjat med det i svenskan och det är något av det tråkigaste. Jag är som sagt inte kristen, så när vi sitter och snackar om medeltiden och kyrkan och heliga birgitta, tycker jag det är så grymt tråkigt. Jag menar, finns det något riktigt bevis på allt detta är sant? Njaa, det är nog inget för min del.
Fick se en film om just heliga birgitta, inte alls intressant någonstans, men men får överleva.

Hade bara en lektion, sen slutade vi. Det är både gött och segt. Någon dag kommer hon ju vara sjuk, kul att åka hela vägen till skolan, bara för att åka hem igen. Usch, får hoppas på att hon antingen aldrig är borta, eller att vi får reda på det dagen innan, vilket aldrig lär hända.

Hängde med malla till skatteverket efter skolan. Efter massa strul och sånt, fick hon lite hjälp med hur problemet skulle lösas, men fortsättning följer kändes det mest som.
Hade väldigt mysigt också. Satt och pratade om allt och inget. Usch, kom fram till att ingen av oss vill bli vuxen, även om det är en del av livet. Det är mycket bättre att vara tonåring.
Men det var ändå hur mysigt som helst att vara med henne, vi förstår varandra så bra!<3

Malin, you make my day!<3


xoxo hellepelle

Kommentarer
Postat av: MALLAY

påss påss på bästa! <3

2010-04-22 @ 19:15:40
URL: http://housemalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0