ingen koll

Dagens låt + film; Can't fight the moonlight -Coyote Ugly



Satt och kollade på klipp på youtube och började lyssna på låten. Varje gång jag har hör den, börjar jag tänka på filmen, som dessutom är min favoritfilm. Den är riktigt bra, blir så full av hopp när jag ser den. Jag känner att, om man vill ha något och kämpar för det, så kan det faktiskt gå. Ett tips, se den!

Jag har verkligen inte kolla på hur dagarna har varit alls. Tror typ att det är andra dagar än det är. Trodde typ det var fredags igår och att det är lördag idag, har ingen koll känns det som. Det är ju ändå riktigt skönt med lov i alla fall, så jag klagar inte.

Tog faktiskt min första glass för i år idag. Det blev en promenad till triumf med amanda och emil idag, riktigt trevligt faktiskt. Glassen där är inte heller helt fel. Så det var gött att äntligen ta den första för i år!

Vi drog senare hem till mig och såg sandor/slash/ida. Amanda hade inte sett den, så då tyckte vi att det var dags för henne att se den. Så, så blev det med det.
Hur kvällen blir idag, vet inte riktigt än. Men det är ju inte helt fel att sitta framför tvn och se någon bra film, kanske Coyote Ugly ;) vem vet. Det regnar ju ändå, så vem pallar gå ut? Men men, vi får se vad som händer och fötter ;)


xoxo hellepelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0