jag såg glenn hysén!!



För er som inte vet, så slog blåvitt elfsborg idag med 5-1!!!!!
Så otroligt gött é de!!

Idag var det dags för låtsasderby som blåvittklacken kallade det. Kan faktiskt hålla med om, det är faktiskt inte derby mot elfsborg. Borås är inte Göteborg, så det var en liten miss på det. Men vem klagar?

Jag såg/gick förbi Glenn Hysén!! Skojar inte, han bara gick förbi mig och elin, fast det fattade inte hon haha. Men seriöst, jag såg honom!

Skulle träffa elin på bussen, hon håller på elfsborg, så det var lite jag mot henne ;) både var lika taggade på vinst. Jag var dock lite osäker helt tiden, eftersom starten för änglarna inte har varit den bästa. Men efter första halvlek var jag liiiite lugn och hade liite hopp om att de faktiskt skulle vinna.
Herregud, men trodde verkligen inte att det skulle gå så långt som till 5-1, så GÖTT È DE!
Dock var inte elin inte alls lika glad, men jag förstår henne!<3

Köpte mig även en t-shirt på blåvittshopen, nu har jag äntligen fått tag på den. En vi med texten Glenn, Glenn, Glenn och Glenn. Den gö snygg!

Denna segern behövde vi!


xoxo hellepelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0