måndag



Denna dagen har bara ägnats åt att plugga, faktiskt. Känner mig duktig och förberedd inför morgondagens äventyr, hahha. Skolan menar jag, men måste försöka peppa mig till imorgon. Inte så lång dag, så jag ska nog stå ut.

Har även funderat en hel del på saker och ting. Känns som jag har löst en hel del delar av min förundringar, vilken känns bra. Tro inte att jag är någon psyko-kid, har bara funderat en hel del och kommit fram till ett och annat. Bra.

Kom även och tänka på hur mycket jag saknar sommaren. Ni vet, sitta på tjärnet och grilla med goa vänner och lyssna på bra musik, så mysigt. Inte behöva tänka på att man har skolan, läxor och stress dagen efter. Bara ta det lugnt, hinna träffa alla kära man vill träffa (även om man inte alltid hinner det) och bara umgås.
Jag har lite idéer och tankar om hur jag vill spendera sommaren, även om pengar stoppar en väldigt snabbt, så måste man la ändå kunna drömma? Man kan ju ändå lyckas göra de saker som inte kostar så mycket pengar, just att bara umgås! Så jag har bestämt mig, denna sommaren ska bli lyckad!

Back too reality,
imorgon nalkas det kalas för min kära farmor som fyller åttio år, och ändå lika pigg som alltid.

xoxo hellepelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0