påsklov



Åh, satt och kollade lite på bilder ifrån när vi var i barcelona, saknar faktiskt det om jag ska vara ärlig. Kan nog bero på att jag inte är ute och reser mycket, sen var det fint, varmt och att se fotbollen, amazing!

Jaja, nu ska jag inte drömma bort allt för mycket.
Då var det besök hos tandläkarn i morse, gick bra. Dock fick jag tid igen, fast skulle bara fixa en liten sak, inga hål, en annan sak. Så det var ett lyckat besök måste jag säga.

Kom till skolan vid nio, så hurtig som jag är, så satt jag mig och förberede mig inför provet. Kändes bra när jag var klar, hade hyfsat koll på alla ord.
Sen kom provet, kändes även bra när jag lämnade klassrummet. Jag brukar inte vara nöjd med engelskan, men denna gången kändes det riktigt bra. Svarade på alla glosor, så får se vad det blir för betyg denna gången.

Var inte på den nyinsatta svenskan, eftersom jag åkte till tandläkarn istället. Men men, tror inte det var så jättemycket jag missade, får ta igen det efter lovet bra.

Så underbart skönt att lovet äntligen har kommt! Nu kan jag faktiskt säga det, för nu är det lov för min del!!!
Gött. Ikväll blir det träning och förhoppningsvis hem till johanna. Får se hur det blir, hennes ena hund har blivit sjut :( så om hon inte blir bättre är det nog inte så bra om jag kommer dit.
Vi får se vad som händer och fötter.


xoxo hellepelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0