sommarnatt



Satt precis och kollade på Fjorton suger, väldigt hemsk film, men ändå gullig på ett sätt. För er som har sett den, förstår ni nog exakt vad jag menar.
Fick en sån längtan efter sommarnätter när jag såg den. Filmen utspelar sig ju under sommarlovet, då det är underbart på kvällarna, när man kan sitta ut och bara njuta hela natten, utan att känna någon kyla. Jag längtar till sommarn!!<3

Yeah yeah, tillbaka till verkligheten. Skulle egentligen hade två redovisningar, men hade bara en. Eller, den ena var en teater för min del, gick helt okej. Var inte så lång, men men. Den andra hann jag inte göra, eller vi hann inte alla grupper som skulle göra. Men det var ändå okej, för då hinner vi lägga till lite delar som vi hade glömt, super.

Träning snart. Fick nyss höra att vi ska möta herrtvåan på en träningsmatch(!?) Lite förvånad faktiskt, jag kommer lätt bli så äägd av typ alla spelarna, men men, får ta det som en klackspark ;) dock måste jag gå och leta upp en vit t-shirt, vi skulle vara vita och de svarta. Så nu får jag allt kila :D

xoxo hellepelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0