studiedag

Dagens låt; Turn the lights off - Kato feat Jon



Glömde tidigare skriva att jag faktiskt har studiedag idag! Hur gött är inte det på en skala? Veckan känns helt plötsligt mycket snabbare när man får vara hemma och ladda batteriet så att säga ;) hahhha, nej men det är gör gött!

Har precis kommit hem från frisören. Blev grymt nöjd! I'm blond again! Plus att jag bangade luggen denna gången, så nu ska det bli långt hår! Fick även postiv respons på mitt hår, hon tyckte att jag hade väldigt fint hår. Det blev jag extra glad för eftersom jag har aldrig riktigt har gillat mitt hår. Vill ha mycket tjockare och finare än jag har, så det gjorde mig glad.

Blir inge med naglarna ikväll. Hon hade mycket att göra, så det får bli en annan gång helt enkelt. Lite synd, hade sett fram emot det faktiskt. Men men thats life :)

Får se hur min kväll blir nu, kan nog ta och plugga lite.

xoxo hellepelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0