what a night!



Har varit i full gång hela kvällen, typ. Har skickat runt ännu fler ansökningar om sommarjobb. Snart kommer typ alla skicka massa hatmail och säga att jag bombar dem för mycket och att de verkligen absolut inte alls någonstans vill anställa mig, hahhaha. Positivt snack!

Så min kväll har inte varit så innehållsrik, hoppas eran har varit bättre ;)
Imorgon blir det frisören för min del, jag ska bli blooond again!! Can't wait! Älskar att gå till frisören, speciellt nu när jag äntligen har hittat en jag verkligen tycker om. Är väldigt kräsen med frisörer, har ju inte det tjockaste håret, hahha. I'm exeited :D
Sen blir det även naglarna på kvällen ;)

xoxo hellepelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0