your song

Bara för att jag och jullepulle gick runt och sjöng denna låten hela dagen, blir det dagens låt ;)
Your song - Moulin Rouge



Har faktiskt inte så mycket att säga nu. Skrev det mesta i det tidigare inlägget.
Jo, jag skulle skriva in en ansökan till rusta förut, så hittade jag inte mappen med alla mina intyg där jag har jobbat. Sprang runt som en tok och klagade på alla och anklagade alla för ha tagit den. (är elak när jag inte hittar mina grejer, skyller på alla andra)
Till slut, när jag och mamma står och letar på ett ställe där jag letat hundra gånger, så ligger den rakt framför nosen. Ibland blir jag riktigt trött på mig själv!

Haha, så det var nog större av min kväll. Funderar på om jag ska börja/försöka skriva två inlägg per dag. Får kolla med min kära trogna läsare vad de tycker ;)

xoxo hellepelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0