fixar-dag



Eftersom jag inte hade något inplanerat denna dag, så tänkte jag dra tummen ur röven och göra något, enligt mig, vettigt. Så idag blir en lite sorts fixar-dag. Vad innebär det?
Jo, jag ska in till biblioteket och låna en ny bok, ja, som den boknörd jag är, läser jag mycket och behöver en ny så fort jag är klar med den gamla, hehe.
Sen ska jag även fixa till ett litet fint kollage, som ska sitta på framsidan av min nya kalender. På så sätt kommer det vara mycket roligare att öppna och skriva i den.
Tänkte även kolla lite i bokaffärer om jag kan hitta någon fin liten bok, ska jag göra ett litet minnesalbum med allt som finns kvar av londonresan. Känns som att jag har en bra idé till det, så det ska jag genomföra ;)

Medina spelar nere på kanaltorget idag. Funderar faktiskt på att dra in än en gång. Denna gången kanske jag dessutom kan få köpa mig en god langos, något som jag verkligen har fastnat för :)
Men vi får se vad som händer och fötter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0