Grattis på födelsedagen världens bästa johanna!



För er som inte vet, fyller denna söta underbara tjejen 17 år idag!
Grattis Grattis Grattis Hjärtat!<3

Det är helt sjukt hur länge jag har känt dig! Jag funderade i morse på hur länge det egentligen är, tror nog att det är 10 år faktiskt. Eftersom jag började innebandyn när jag var 8 och nu är jag 18, så då borde det stämma. Vi har spelat i samma lag faktiskt hela våra innebandyliv. Det är helt sick faktiskt!
Du är en av mina närmaste vänner, du finns vid min sida, jag litar på dig till tusen, mer än tusen. Jag vet att jag alltid kan prata med dig.
Vi är lite speciella, ena stunden kan vi skälla och skrika på varandra, sen andra stunden skrattar vi åt det och är sams igen. Tror att det gör oss så bra vänner!
Hoppas du får en riktigt bra födelsedag igen älskling, så ses vi senare!
Du är fett najs mannen!

Love yooou!!!<3

Kommentarer
Postat av: mannen som är fett najs

taaaaaaaaaaaack! det är helt otroligt alltså, sån relation vi har är helt sjyyyyk.



du rockar!



såå, nu har jag kommenterat! :D



big love osv osv

2010-08-11 @ 23:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0