helt fucked up




Nu är det inte alls många timmar kvar tills vi sticker. London here we come!
Måste ännu en gång påpeka hur sick det faktiskt är att vi åker. Detta är något jag kommer minnas hela mitt liv, tro mig. Jag äär så härligt exhalterad :D

Tänka sig att dagen snart är här. Som säkert inte många vet, kom jag mest in på ett bananskal om man ska vara ärlig. Anledningarna till det är inget som hela världen har med att göra, men bara så att ni får en insikt. Att jag nu ska med på denna resan är jag grymt glad och tacksam för, det ska du veta anna! Tack baby! <3


NU skriver jag inte mer förrän jag är hemma igen :D

 
Det är du och jag mot London! <3

Kommentarer
Postat av: A

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII i'm so exited!! <33333

2010-08-02 @ 20:55:35
URL: http://annastenholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0