skolstart



Jag har fått lite blandade känslor, ang skolstarten. Visst, det är surt att sommaren är slut och man slipper tänka på att gå upp tidigt och sånt. Men på samma gång är det skönt att komma in i rutinerna igen och ha något att göra exakt varje dag. Detta året är ändå det sista, vilket ger en kick av att göra det bästa nu.
Dock fick jag lite panik faktikst, eftersom vi ska göra det omtalade projektarbete. Förut tyckte jag att jag hade lite bra idéer och tankar, men nu har det kommit massa men och nej, så då känner jag mig helt tom. Och pressen gör det inte bättre, känns som vi inte har någon tid kvar att ens komma på något. Men det löser sig, hoppas jag :)

Annars har det var som det alltid är när skolan börjar. Hulesärken idag, dock så var jag inte deltagare, utan hade hand om en gren. Lite det som är grejen på skolan. Ettan, tvåan är man deltagare och i trean har man hand om det :) Blev faktiskt bätttre än jag förväntat mig, men hade velat göra det lite annorlunda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0