träning och sämst med uppdatering



Okej, jag orkar faktiskt inte bry mig om mina senast tid ang uppdateringar. Så det kan vi skita i.
Dock har jag haft väldigt trevligt dagarna jag inte har skrivit, men bryr om dem nu.

Ikväll är det träning. Jag är riktigt taggad idag faktiskt. Hoppas och känner att det kommer bli en grymt bra träning ikväll. Jag ska ge allt i alla fall, så kan man lägga sig med gott samvete ;)

Annars har dagen inte varit så värst speciell, eller fick reda på att vi bara kommer ha italienska steg 3 en timme, varje lektion. Vilket betyder att jag slutar halv fyra idag, istället för tjugo över och börjar nio på torsdag, istället för åtta. Jag gillar´t.
Dock kan det bero på att vi är en grupp på åtta pers, värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0