ursäkta agroinlägget

Okej, jag kanske överdrev en hel del i förra inlägget. Men när jag pluggar matte och det blir så, behöver jag få ut mina aggressioner, bara så att man är med :)
Ska ta tag i det imorgon, stanna kvar i skolan en stund imorgon och göra klart det. Det kommer säkert gå bra, måste bara tänka positivt! :)


I alla fall, fikan med camilla var jättemysig! Dock blev jag besviken på min varma choklad som jag köpte, inte alls värd pengarna. Skulle tagit en kaffe, säkert kort! Men men, får nöja mig med kaffet imorgon istället :)
Hade grymt trevligt med camilla, blev mycket snack, en hel del girl-talk så att säga ;) alltid trevligt när man inte har träffats på ett tag!
Den skiten började ju skolan igår, så har inte kommit in i rutinerna på samma sätt som jag har, men snart är hon ikapp ;)


Ska ta och gå upp och börja läsa på min nya bok, lånade Welcome to the djungel, en självbiografi om Guns 'N Roses. Tror att den kan vara riktigt spännande.
Har bara en lektion imorgon, dock över två timmar, kommer bli gryyymt segt, men värt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Den skiten? ;)

2010-09-06 @ 17:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0