16

Dagens låt; Man I Feel Like A Woman - Shania Twain

Södertälje-Brynäs
3-3



Äntligen var det fredag igen. Underbart. Även denna veckan har gått riktigt fort, har även fått igång ett flytt med bloggen nu. Ska nog börja skriva mer aktivt nu.

Dock blev jag grymt trött när jag på matten får reda på att det inte inställd. KUL. Har burit min väska och klubbor hela vägen till skolan, det är grymt jobbigt att gå och bära på. Detta kunde man ju fått reda på liiite tidigare, typ skicka ett mail dagen innan?
Ibland blir man bara trött på lärare, men men, det löser sig.

Ikväll får vi se vad som händer. Har smsat bella, men den skiten har inte svarat mig än. Måste även prata med luet snabbt om imorgon, det kommer bli najs.
Min första planer sprack ju, så vi får se vad som hittas på. Kanske plugga?
Är VÄLDIGT säker på att det inte kommer ske. Funderar på att dra mig till allum och försöka hitta ett par billiga stövlar jag kan ha tills min blir klara. Får se hur det blir med det.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0