annax2!

Dagens låt; Bed of roses - Bon Jovi


Lördag. Precis kommit hem ifrån torpahallen. Ännu en dag i torpa och tagit hand om dem små barnen, så söta är de. Har även pratat med mjöllis om mitt CV, fick positiv respons av honom. Bra.
Ska snart tillbaka till hallen. Är en vikig match för mitt lag, mot Lindome, vi måste vinna. Det kommer bli grymt spännande. Efter den matchen är det dags för match med juniorerna. Ska möta Ale, kommer nog bli en tuff match, om inte jag minns fel.

Efter det ska jag dra mig till anna. Ska äntligen träffa annax2 igen!<3
Blev ju aldrig av förra gången. Så det blir ganska stressigt efter matchen. Ska försöka få pappa att köra mig, annars blir det buss, lite mer stress än om jag får skjuts. Vi får se hur det blir med den saken.
Ska dock bli grymt kul att träffa anna och anna igen, har inte varit med dem, båda, sen i somras, inte okej!
På den fronten får vi faktiskt ta och skärpa oss, men det löser sig! ;)

Ska upp och packa väskan snart, sen blir det nog mat. Måste få energi och kolhydrater att springa bort på matchen. Kommer bli grymt kul, har hört att det ska vara mesta dels 92:or med på matchen. Grymt kul. Vi har inte spelat tillsammans sen i prag, även det var i somras. Så nu kör vi brudar!

xoxo

Kommentarer
Postat av: A

wooohooo<33

2010-02-06 @ 13:25:13
URL: http://annastenholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0