carro anländer i vuxenlivet

Dagens låt; Your song - Moulin Rouge



Först vill jag bara tillgängna att Carro fyller arton år idag. GRATTIS SÖTNOS!

Har varit en grymt stressig, seg, irriterande och varm dag.
I skolan var det helt okej, dock har jag fortfarande ångest inför provet, men det löser sig, hoppas jag. Så den lektionen var ingen jag direkt njöt av, men men.
Annars var dagen helt okej.
Blev dock väldigt irriterad när jag inser att ingen har meddelat mig att det ÄR innebandy i skolan. Hallen har liksom varit stängd, pga rasrisk, bra säkerhet. Det är ju ändå schysst ifall det nämns för alla!

I alla fall, drog mig till stan för att fixa lite grejer inför morgondagen och kvällen.
Middag för söta Carro, var på resturang Pasta Vino tror jag den hette. Fick min favorit pastarätt, Pasta Carbonara!
Hade mycket trevligt, var kul att träffa alla igen. Eller rättare sagt, vissa som man inte ser så ofta nu för tiden. En väldigt lyckad middag vill jag påstå!

Ska snart dra mig till sängs, en ny lång dag imorgon. Måste bara försöka få min mobil att dö, hatar att ladda den när den inte har laddats ur.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0