dålig kommunikation

Dagens låt; Pour some sugar on me -  Def Leppard



Lite irriterade blev jag i morse, måste jag erkänna.
Kommer till torpahallen vid tjugo i nio, som jag brukar. Så ser jag hur anders står ute vid ingången, med sin utekläder på sig. Whats up lixom?
Då får jag reda på att det är någon handbollsturnering idag! Wtf!! Hade jag gått upp åtta på en lördag, i onödan?!!
Tydligen hade den där cup ansvarigen bokat hallen, visst en sak, men sen hade de avbokat och är ändå där?! Hur går det ihop egentligen? Inte logiskt någonstans.
Vad ska man göra liksom, känns onödligt att gå hem och lägga sig, jag är liksom ändå inte den personen som bara kan lägga mig när jag väl har gått upp. Så jag och johanna bestämmer oss helt enkelt för att stanna och informera alla som kommer att det inte blir något. Så gulliga som vi är.
Dock kommer Rosvita och ska stå i cafét, så det slutar med att vi hjälper henne där från typ tio till två.

Johanna åkte senare iväg för att spela (ännu en match jag inte får vara med på) så jag bestämmer mig för att kolla på IBF herrarna mot floda. Tjena vilken match! Seriöst, så mycket på en och samma match. Först blir en spelare skadad, det tar ambulansen 25 min att komma till hallen från sahlgrenska? Kändes som föör lång tid. När väl matchen kommer igång igen, slutar det med att både kapten OCH målvakten i floda åker ut 2+10 min. Seriöst. Grymt underhållande match kan jag lova! IBF vann till slut med, 7-5 tror jag att det blev.

Stannade även och såg damerna, dock blev det grymt försenat. Fick även reda på att vi vann serien, yay, känner mig så delaktig i den seriesegern... kan ju inte påverka tränarna, men surt måste jag få säga att det är. Både vinna serien och få kvala till division ett utan att spela, inte illa. Suck.

Kom nyss hem ifrån en promenad till ica med peter och carl. Trevligt. De två är så roliga. Pratade lite om allt möjligt. Men trevligt var det.

Måste bara ta upp melodifestivalen! Seriöst, tycker verkligen inte att det är kul längre. Det är inte underhållande någonstans. Nu sitter säkert alla tjejer i min ålder och tycker att han den nya darin-kopian och säger att han är jättesöt, men jag tycker verkligen inte det. Han känns som en sån person som tror sig grymt mycket. Nej nej, han är ingen kille i mina ögon. Så alla ni som vill ha honom, go on because I don't want him.
Andreas Johnsson
är ju lätt mycket snyggare än honom, det kan ingen ta ifrån honom!


kolla bara in honom, hur snygg är han inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0