fikaaa

Dagens låt; Thunderstruck - ACDC



Blev en riktigt mysig fika idag. När vi hade anlänt på condeco bestämde vi oss för att ringa våran käre vän stone. Det kunde inte blivit mer perfekt, för den bruden hade precis slutat och pallrade sitt arslet mot oss.
Så mysig hade vi, det går inte att ha något annat är när vi tre är igång!
Satt och pratade om allt mellan himmel och jord, bestämde ett och annat! Lördag kommer bli så grymt, både för mig och dem ;) fast det hänger inte alla med på.

Annars har jag bara pluggat denna dag, usch 199 st glosor i engelskan till imorgon! Jag kan ju uttala mig i hur bra det känns, vill inte att det ska kännas bra, så går det värdelöst imorgon. Känner helt enkelt att jag tar det som det kommer och kollar igenom dem imorgon innan vi har "testet". USCH!

Hoppas hoppas att min malin kommer imorgon! Har saknat henne jättemycket!

Gissa vem som ska upp imorgon klockan sex och se sverige-slovakien? JAAAG!
Kalla mig galen, jag kallar mig sportnörd. Jag älskar hockey och varför skulle jag då inte vilja se sverige, i OS dessutom? Dock missar jag troligtvis det sista, får lyssna på radion medan jag åker till skolan.
Jag önskar dock att jag får ett sms av någon ängel som säger att de kan köra mig till skolan, så att jag kan se klart den! Man kan ju alltid drömma!


hahahha, brudar hittade bilden på mig hemma hos johan som vi pratade om, sååå ful!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Stenholm

Haha vi behöver snyggare bilder på osss....ehmmmmm...<33

2010-02-24 @ 22:56:47
Postat av: lunneryd

haha gay<3

2010-02-25 @ 18:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0