fröken olsson

Det blev en mysig fika med anna. Vi drog oss till fröken olsson, känner att det är alltid dit vi går, men jag gillar det. Som anna skrev på sin blogg, kan vi verkligen snacka i timmar om allt och ingenting. Men det är så det ska vara, annars har man igen glädje av sina vänner :D
men det var riktigt mysigt måste jag erkänna. Vi satt även och pratade lite om min födelsedag och lite planering inför denna dag, längtar :D

Ska äta snart och snart kommer den seeena träningen med u-truppen. Ska vara duktig tjej och gå på den, även om jag lär vara hemma vid tolv. Som sagt har jag ju lov imorgon.
Dock ska vi springa ut, dööö på de. Det är fortfarande halkigt ute, kommer ju typ bryta båda bena och fötterna, sug på det. Men funderar lite på om jag ska ta på mig min löparbyxor jag fick i julas och inviga dem?
Får se hur jag gör ;)



en bild från festen hos eve, har många goa minnen från den festen ;)


Kommentarer
Postat av: Stenholm

Haha sötnosar<3

2010-02-17 @ 00:01:04
URL: http://annastenholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0