fyra dagar bara :O:O:O

Någon som såg när Björn Ferry tog guld igår? Jag missade det, var på den tråkigaste träning på hur länge som helst! Skrev ju igår att jag skulle träna med u-truppen, vi var åtta personer! Seriöst, visst det är lov, men åtta pers går ju inte att vara!
Längtade hela tiden tills den var slut bara

Jag hade hellre suttit hemma och sett när Ferry tog guld, kännner som att det var liiite mer lockande, tro mig.

Kom och tänka på en sak nyss, det är bara fyra dagar tills jag fyller arton :O:O
Bara fyra, det är helt sick, på riktigt!! Känns som att det var en vecka sen jag fyllde sjutton, jag minns den kvällen. Herregud, hur fort har det inte gått? :O detta året kommer bli ett bra!

Ska snart dra mig och träffa bella, vad vi ska göra märker jag när jag anländer hos henne. Troligtvis blir det hos henne ;) ska även träffa henne på lördag, för den skiten är inte hemma den dagen det är tänkt att vi ska fira mig. Som sagt, det är sug att fylla på en söndag, så vi firar mig lite senare. Men det är najs :D



snyggingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0