hat

Dagens låt; What can I say - Dead By April

Modo-Brynäs
4-1




Åh, jag är så arg! Det är så självklart!

Hade samtal med min studievägledare idag, halv nio, mamma tog ledigt och skulle med. Kommer dit. Då är hon sjuk. Suck. Visst, det kan inte hon hjälpa, men expeditionen, seriöst! Kan man vara mer ohjälpsam?!
Ingenting gjorde hon för att hjälpa oss. Blir så trött, det var som att prata med en väg. Hur stor chans är det att bara EN person på hela skolan vet hur det ska fungera?!
Så trött blir jag!

Detta gjorde ju så att mitt humör förstördes över hela dagen. Dock fick jag ut det mesta och julia och johanna fick mig på bättre humör. Malin och natascha var sjuka idag :( hoppas det kommer imorgon.
Kort dag. Så det blev ändå helt okej, för mitt humör. Kommer nog känna mig mycket bättre imorgon, ska sitta ner med mamma och fylla i valbara kurser. Det var det ändå som vi blev tipsade om att göra.
ÅHHH!! Så arg blir jag!

Ledsen, men var tvungen att få ut min ilska!!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0