hur lyckas jag

Dagens låt; I wanna know what love is - Mariah Carey

Brynäs-Luleå
2-1



Gårdagen blev faktiskt riktigt najs. Först var jag ju och såg min match, vinst med 7-2 tror jag det blev till slut, GÖTT. Sen var det min tur att spela, dock blev det förlust :( våran målvakt blev skadad, men det är inget vi ska gå in på i detaljer. Men hon blir snart bättre :) krya Malin!

Sen var det bara in i duschen, snabbt som ögat och dra sig vidare till anna. Vi hade blivit bjudna på fest, riktigt najs. Mycket trevlig kväll, de flesta gick på hulebäck, så kände igen en hel del.
Spenderade mesta tiden med annax2! Underbart, vi skratta och hade det hur kul som helst! Det var saknat!<3

Nu måste jag dock springa, ska snart ta bussen och kolla innebandy. Först måste jag göra mig i ordning, packa väskan inför match ikväll. Så nu är det brådis!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0