IBF vs IBK

Dagens låt; Down - Jay Sean feat Lil Wayne



Trodde att jag skulle få mig en stressig eftermiddag, men min lärare är så snäll att hon låter oss gå nästan en timme tidigare! Yes!
Dock så var allt som hade med transportmedel riktig seg! Bussen tog ovanligt längre tid än annars, vagnen var sen så jag missade min buss, sen hade någon i vagnen innan skadat sig, så ambulans hade kommit. Läskigt att det händer olyckor, kan lika gärna hända en själv.

Kom i alla fall hem halv fyra och min träning börjar fem. Segt. Kom hem ungefär samma tid som ifall jag hade slutat tio i tre, men men. Vad ska man göra?

Blev en liten annorlunda träning. Hade fått sms av någon Magnus från IBF att vi skulle spela träningsmatch emot dem. Dock skulle våran samling vara fem, och matchen börja kvart över sex, vilket inte gick ihop för mig.
Kom dit och fick höra att vi först skulle träna och sen spela matchen.
Hallå, tror dem att jag har all tid i världen?
Men hann vara med en stund av träningsmatchen, fick dock spela med IBF, men kul var det!

Lite smått irriterade måste jag erkänna att jag blev. Lämnade in mina stövlar på Scorett i måndags, de ska fixa dem, vilket är jättebra.
Dock fick jag reda på idag att det kommer ta ännu längre tid för dem att bli klara av någon anledning. Vilket betyder att jag måste fortsätta använda mina uggs jättelänge, men dem är värdelösa!
De läcker in och jag blir bara blöt och kall på fötterna.

Måste försöka få tag på ett par stövlar jag kan låna, tills mina är klara i alla fall.

Har fixat handledning med syon på skolan nu. Det känns bra, ska dit med mamma snart. Då ska det bli andra bullar! Nu ska det fixas och dornas (?!)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0