ibland gillar vi det

Dagens låt; United State of Pop 2009 (Blame It on the Pop) - DJ Earworm





Idag hade jag världens jobbigaste dröm på länge. Det började typ jättebra, men helt plötsligt gick den över till en hemsk thriller och helt plötsligt kommer en man och ska döda mig. Jag sparkar honom så att han ramlar bakåt, men reser sig och sen trycker en dörr på sin väg så att mitt ben bryts. Sen kom polisen.
Men usch, jag hade sån ångest när jag vaknade, trodde verkligen att det hade hänt.

När jag insåg att det bara var en dröm, blev jag lugn, dock var det segt. Jag hade fått fö mig att det var söndag och jag kunde sova mer, men icke, det är bara torsdag. Men det betyder bara att det är EN dag kvar till LOV!
Vilket är hur efterlängtat som helst!

Idag var det en kort dag. 11:50-14:55. Kom dit tidigare, skulle gå till syon och fixa nytt möte. Men hon var sjukt igen. Suck. Inget hon kan göra åt, men man blir så trött. Tänk om det inte löser sig liksom? Måste jag gå kvar på den kursen, även om jag inte vill. Får vänta och se helt enkelt.

Skulle skriva uppsats och en andra del av hörförståelse på svenskan, suck. Men när vi sitter och skriva för full gång, säger våran lärare att vi tar det på måndag efter lovet istället! GÖTT
Så vi behövde bara skriva uppsats och utvärdering, sen dra.

Så är äntligen hemma nu. Har ätit inför träning, så är laddad. Måste även plugga natur idag, inför provet imorgon, men jag känner att jag har koll. Helt stört egentligen, att jag har koll hehe. Någon gång måste vara den första inom alla ämnen ;)

Ska även fixa lite kläder till morgondagen. Ska åka till Natascha och fira henne. Hon har fyllt, så det blir nog lite förfest, de ska nämnligen dra ut imorgon. Vi under 18 får helt enkelt vänta på våran tur. Haha, men det blir nog riktigt trevligt imorgon.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0