karisma

Helgen måste jag säga blev grymt lyckad!
Fick mycket fina saker, tack så mycket allihopa!

Folket anlände vid sju, fullt hus blev det verkligen. Amanda, så gullig som hon är kom hit tidigare för att fixa i ordning mig. Dock anlände folket när jag höll på, så det blev väldigt stressigt första början av kvällen.

När kvällen fortsatte blev det mycket bättre och jag fick lugna ner mig, så det blev väldigt lyckat till slut.
Fick kläder, smycken och massa andra fina grejer.
Blev även lite goa lekar som man alltid kan köra, grymt kul.

När kvällen gick mot sitt slut var det dags för stan!
Det som bestämdes blev att Malla och jag drog till Karisma, frida stackare mådde dåligt, så hon åkte hem :(
Jag hade i alla fall väldigt roligt inne på klubben, så folk jag kände, visste vilka det var. Grymt kul!

Träffade även christian när det var dags för hemgång. Riktigt kul att träffa honom, det var inte igår. Satt och pratade med honom på hålltplatsen och bussen, snackade gamla goa tider.

Så min födelsedag kan jag säga blev väldigt lyckad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0